גרפים לנתוני השיווק

תצוגה ויזואלית יוצאת דופן

כסוכנות לקידום אתרים, ודאי תהיו ממוקדים במהלך ניהול הפורטפוליו של פרויקטי הקידום שלכם, בעיקר בנתונים עצמם. הביצועים של פרויקטי הקידום הם אלו שחשובים ללקוחות שלכם ואתם זקוקים לדרך אפקטיבית ומעשית, לעקוב לנטר ולהבין היטב את הנתונים עצמם. לשם כך, מעמיד לרשותכם Rank Ranger יכולות גרפיות מרשימות, שתעזורנה לכם לחלץ את הנתונים הקריטיים להצלחת תהליכי הקידום שלכם בזמן אמת.

כלי תצוגה רב עצמה

באמצעות אוסף גדול של גרפים ו-ווידג'טים שעוצבו מראש, תוכלו להרכיב לעצמכם את סט הגרפים שישמש אתכם בצורה הטובה והנוחה ביותר בעבודה השוטפת. יש לכם אג'נדה מיוחדת שאחריה אתם מעוניינים לעקוב? Rank Ranger יאפשר לכם להרכיב בדיוק את התצוגה הגרפית הדרושה לשם כך. חדשים בתחום ניהול הפרויקטים של קידום אתרים ולא יודעים אילו גרפים יוכלו לשמש אתכם? Rank Ranger מציע לכם את היכולת לעשות שימוש בגרפים שתוכננו ועוצבו מראש לשם כך.

אם גם אתכם מעניין לשרד את יכולות התחקור והויזואליזציה של פרויקטי הקידום שלכם, ולהעניק ללקוחות שלכם דרך חדשה לחקור את הנתונים ולהבין לאן וכיצד מתקדם הפרויקט, בלחיצה על הקישור הבא תוכלו ליהנות מ 25% הנחה למשך חודשיים, בכל הצטרפות לשירות.

עיצוב גרפי גמיש ומותאם לדרישות

כלי ה – SEO המתקדם של Rank Ranger יאפשר לכם להגיע לרמת גימור גבוהה בעיצוב הגרפים. באמצעות שליטה על הצבעים, קווי המסגרת, גדלים של הטקסטים והכותרות, תוכלו לעצב גרפים שיתאימו לשביעות רצון הלקוחות שלכם.

תוכלו, כמו כן, לייצג מגמות ולהשוות בין תקופות שונות – באמצעות בחירה חכמה של ווידג'טים וגרפים מתאימים.

מטריקות ביצועים מעולם השיווק

תוכלו ליצור גרפים מורכבים ומלאי תובנות, כמובן, על פי הצרכים הייחודיים של קהל הלקוחות שלכם. כדי לבנות גרפים כאלו, מעמידה לרשותכם Rank Ranger שורה של מקורות נתונים מעולמות התוכן הבאים:

  • Search Engine Rank – דירוג ממוצע של מנוע החיפוש
  • Google Analytics – נתונים מגוגל אנליטיקס
  • Domain Backlinks – קישורים הנכנסים לאתר ממקורות חיצוניים
  • Landing Page – נתונים המתייחסים לעמוד נחיתה
  • Search Console – נתונים מן הקונסול של גוגל
  • Google Ads – נתונים המתייחסים למודעות ממומנות
  • Social Analytics – נתונים המתייחסים לביצועי המותג ברשתות החברתיות

נתוני גרפים ופילטרים

דירוגים במנוע החיפוש

שירות Rank Ranger יציע לכם במקרה הזה כמה וכמה סוגי נתונים בהם תוכלו לעשות שימוש.

  • דירוג עבור ביטוי חיפוש מסוים – כולל נתונים אודות 10 התוצאות המובילות ואף 100 התוצאות המובילות אם תירצו, כולל פילוח של הנתונים ברמה יומית, שבועית וחודשית.
  • דירוג ממוצע – כאן תוכלו לקבל את מספר תוצאות החיפוש הרלוונטיות, וכן פילוח לפי יום, שבוע או חודש, על מנת להבין כיצד נראים דפי האתר שלכם בשקלול של דירוגים על פני זמן.
  • ציון הנראות של האתר – תוכלו לעשות שימוש במדד של Rank Ranger שיסייע לכם לקבל מידע אודות התמונה הגדולה.

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא כלי רב עצמה שיכול לסייע לכם לעקוב אחר ביצועי האתר באוסף גדול של מדדים. Rank Ranger בהקשר הזה, יאפשר לכם הצגה של נתונים חשובים מגוגל אנליטיקס, לפי מספר קבוצות של עולמות תוכן:

  • כללי – מספר הסשנים, זמן ממוצע של ביקור באתר, שיעור הנטישה, כמות צפיות בדפים לביקור, כמות צפיות בדפים, מספר הגולשים שביקרו באתר.
  • עמידה במטרות – אם הגדרתם בחשבון האנליטיקס גולים – תוכלו לעקוב אחר השלמתם. גולים כאלו יכולים להיות, למשל, רכישות, הרשמה לניוזלטר, מעבר בין עמודים, גלילה, הקלקה ועוד.
  • מסחר – תוכלו לקבל נתונים אודות טרנזקציות, הכנסות, והכנסה ממוצעת ללקוח.
  • מעקב אחר אירועים – Rank Ranger יאפשר לכם ביצוע מעקב אחר אירועים, כפי שהם מוגדרים באנליטיקס. בהקשר הזה, תוכלו לקבל מידע אודות מסר האירועם הכולל, אירועים ייחודיים, הערך המוגדר של אירוע נתון, ביקורים שבהם הופעל אירוע, וכן ערך ממוצע של ביקור באתר בו הופעל אירוע.

מבינים כעת עד כמה Rank Ranger הוא כלי שיוכל לסייע לכם לא רק בתחקור של נתונים, אלא גם בבניה של תצוגה גרפית מתאימה, גמישה ומותאמת לצרכים שלכם ושל קהל הלקוחות שלכם? לחצו כאן, ותוכלו ליהנות מ 25% הנחה למשך חודשיים בכל הצטרפות לשירות.

מטריקות המתייחסות לדומיין

בכל הקשור למעקב אחר ביצועי הדומיין שלכם, תוכלו להיעזר בסטטיסטיקות שונות המתייחסות לנתונים של כלי עזר חיצוניים. בתוך כך, תוכלו ליהנות מניתוח מתקדם של נתונים המגיעים מ Ahrefs, Majestic, Alexa ו – Delicious.

ביצועים של דפי נחיתה

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לנתח את הנתונים דרך זווית הראיה של דף נחיתה בודד. ניתוח כזה, יספק לכם מידע בשני עולמות תוכן: סיגנלים חברתיים (מן הרשתות החברתיות של טוויטר, פייסבוק, לינקדאין, פינטרסט, רדיט, ועוד), וכן מידע אודות קישורים נכנסים, שיתקבל מן הכלים Majestic ן Moz.

הקונסול של גוגל

מי שמכיר היטב את קטגורית הביצועים של הקונסול של גוגל, יודע שישנן 4 מטריקות עיקריות המספקות מידע איכותי: קליקים, חשיפות, יחס הקלקה ודירוג ממוצע לאורך זמן.

שימוש ב – Rank Ranger יאפשר לכם ליהנות מן הנתונים האלו, הפעם בצורה נעימה מאוד לעין, ומשולבת עם האיכויות האחרות שמספק לכם Rank Ranger.

מודעות גוגל

בנוסף ליכולות תחקור מתקדמות מעולם ה – SEO, שירות Rank Ranger יספק לכם נתונים איכותיים ומעקב הדוק אחר הביצועים של קמפיינים ממומנים. בהקשר הזה, תוכלו לפלטר ולסנן את הנתונים בהתאם לקמפיין הנבחר, סגמנט הלקוחות שבו התמקדתם, המכשיר שבו עושים הגולשים שימוש, הדפדפן של הגולש ועוד.

הנתונים אחריהם תוכלו לעקוב בעולם הקידום הממומן מתייחסים להקלקות, חשיפות, שיעורי ההקלקה, עלות, ועלות ממוצעת לקליק.

ניתוח סיגנלים חברתיים

באמצעות שילוב דאטה מעולם הרשתות החברתיות, תעבו את הדוחות שאתם מספקים ללקוחות בתובנות חדשות ואפקטיביות. בתוך כך, תוכלו לשלב מידע מעולמות התוכן הבאים:

  • פייסבוק – מידע אודות לייקים חדשים, ביקורים בדף עסקי, עוקבים, חשיפות, תצוגות של סטוריז, מעורבות גולשים, קליקים של גולשים על פוסטים, הסרת לייקים, כמות החשיפה הכוללת ועוד.
  • טוויטר – מידע אודות ציוצים, ציוצים מחדש, תגובות, הוספה למועדפים, גדילה במונה הציוצים מחדש, אזכורים, חשיפות, מספר עוקבים לאורך זמן, מספר העוקבים הכולל, כמות החשיפה הנוצרת מתגובות על ציוצים ועוד.
  • יוטיוב – מידע אודות לייקים, תגובות, דיסלייקים, הכנסות, זמן צפיה ממוצע מוערך, הוספה למועדפים, הסרה מן המועדפים, שיתופים, צפיות, תוספת של עוקבים חדשים, ועזיבה של עוקבים קיימים.
  • אינסטגרם – מידע אודות עוקבים, נעקבים, וכמות הפוסטים הכוללת.
מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>