ניתוח רשתות חברתיות

גישה לכל ערוצי השיווק

אם אתם מעוניינים לבצע קידום אורגני איכותי של נכס מוגדר היטב בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים, תצטרכו להשקיע חלק מן המשאבים שלכם ביצירת סיגנלים חברתיים, או במילים פשוטות יותר: לשפר את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות. כלי ה – SEO מבית Rank Ranger יאפשר לכם לקבל את המידע המדויק המהימן והאיכותי ביותר לצורך ניהול הסיגנלים החברתיים של המותג שלכם.

ניתוח רמת המעורבות של משתמשים ברשתות החברתיות

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לנטר את רמת המעורבות של גולשים במדיה החברתית, וזאת על מנת לגבש תובנות שונות על רמת הביצועים שלכם בסושיאל. תוכלו להבין האם קיימת מגמה שאתם צריכים לייחד לה תשומת לב, והאם קיימת קורלציה בין מאמצי השיווק שלכם בסושיאל, ובין התוצאות האורגניות במנועי החיפוש השונים.

הנה כמה מן הרשתות שאיתן מאפשרת לכם Rank Ranger לבצע אינטגרציה בצורה פשוטה ואפקטיבית:

  • פייסבוק
  • טוויטר
  • לינקדאין
  • אינסטגרם
  • יוטיוב

ניתוח מגמות תנועה מעולמות הסושיאל

תוכלו לעשות שימוש ב Rank Ranger על מנת להבין כיצד משפיעה הפעילות שלכם באמצעות קמפיינים ברשתות החברתיות או במייל, על מספר הביקורים של גולשים באתר, מספר הצפיות בדפים באתר, מיפוי תוכן פופולרי במיוחד, ומידע גיאוגרפי הקשור למיקומים מהם פעילים הגולשים המגיעים לאתר.

אם לא הצטרפתם עדיין ל Rank Ranger, כדאי לכם לדעת שבלחיצה על הקישור הבא, תוכלו ליהנות למשך חודשיים שלמים מ – 25% הנחה. וכעת, בואו נצלול לכמה מן היכולות של Rank Ranger בעולם הרשתות החברתיות.

שיתוף מידע איכותי אודות הפעילות בסושיאל

אין ספק, שאחת היכולות המרכזיות שמציע Rank Ranger הוא היכולת לשלב מספר מקורות נתונים בגרף אחד, על מנת לסייע להנהלה לגבש תוכנות חדשות. כך, למשל, מאפשר לכם Rank Ranger, לשלב מידע מפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב בדוח גרפי אחד, ליצור את הדוח הזה באופן אוטומטי ומתוזמן, ולבצע שליחה שלו ללא התערבות ידנית שלכם, אל הגורמים הרלוונטיים.

לינקדאין – ניתוח נתונים

ביצועים מרכזיים של החשבון שלכם לינקדאין היא רשת חברתית המבוססת על עולם התוכן המקצועי. פעמים רבות, הדרך של ארגונים לגייס לקוחות עסקיים עוברת דרך ניהול

קרא עוד »

פייסבוק – ניתוח נתונים

ניתוח נתוני סושיאל שירות Rank Ranger הוא שירות רב עוצמה שיסייע לכם לקבל ניתוחים מדויקים אודות הביצועים של המותג שלכם בסושיאל, וההשפעה של הביצועים האלו

קרא עוד »
מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>