הנפקת דו"חות SEO

דו"ח SEO מלא על המותג שלך

אחת הפונקציות העיקריות שהופכות שירות SEO לשירות מקצועי ואיכותי, היא התאמה אישית בכל הקשור לתהליך חילול הדוחות והדיווח השוטף ללקוחות. שירות Rank Ranger מצטיין בניהול ממשק איכותי ושוטף מול הלקוח, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות על מנת להגיש את הדיווחים ללקוח – בדיוק בדרך שבה הוא מבקש לקבל אותם. אז אילו יכולות מתקדמות מציע לכם Rank Ranger בכל הקשור לניהול תצוגות מותאמות אישית לקהל הלקוחות שלכם? בואו נכיר אותן:

דוחות מותאמים אישית

כל התקשרות שלכם מול לקוח היא בעצם סיפור שאתם בונים. סיפור, שיש בו כדי להסביר ללקוח מה עובד טוב ומה עובד טוב פחות, כיצד הוא ממוקם על ציר ההתקדמות, האם המשאבים שהוא משקיע מספיקים לצורך השגת המטרות שלו, ואילו שינויים הוא נדרש לבצע בדרך הפעולה שלו, על מנת למקסם את ההישגים שלו.

דשבורד מותאם אישית

אין סוכנות קידום אתרים שלא רוצה להרשים את הלקוחות שלה. Rank Ranger מאפשר לכם לקבל שליטה מלאה על הדרך שבה מוצגים הדוחות ללקוחות, באמצעות הגדרות CSS ו - HTML, תוכלו לייצר דוחות בצבעי הברנד של הלקוח, ולדבר בשפה העיצובית שבה הוא מורגל לדבר. באופן כזה, הלקוח מרגיש בבית, מבין כי השירותים מותאמים בדיוק לצרכים שלו, ומרגיש מחויב יותר לתהליך, מה שבדרך כלל מסייע רבות בכל פרויקט SEO להשגת תוצאות מיטביות.

דשבורד מותאם אישית

דוחות PDF אוטומטיים

היכולות המתקדמות שמציע לכם Rank Ranger תאפשרנה לכם לחולל דוחות PDF בפורמט איכותי ומעוצב על פי דרישתכם, וכל זאת באופן אוטומטי, ללא התערבות שלכם. את הדוחות האלו תוכלו לשלוח ללקוחות, שוב, בצורה אוטומטית, וזאת על מנת להגביר את אפקטיביות התהליכים אצלכם בסוכנות, לאפשר ללקוחות להיות רגועים, סמוכים ובטוחים שהם מקבלים את הדיווח התקופתי שלו הם מצפים, ולפנות משאבים חשובים לצורך פעולות קריטיות אחרות בסוכנות.

דוחות PDF אוטומטיים

דשבורד לקוחות

אם קהל הלקוחות שלכם הוא כזה שמעוניין להיות בשליטה כל הזמן, ולא להמתין לדוחות תקופתיים שישלחו אליו, הדשבורדים המתקדמים שמציע שירות Rank Ranger יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. באמצעות הדשבורדים האלו תאפשרו ללקוחות שלכם לתחקר את הנתונים באופן שמתאים לצרכים שלהם, ולהיות נגישים לנתונים, בדיוק בזמן שבו יבחרו לעשות זאת. כך, גם תוכלו להימנע מקצר בתקשורת שמתקיים לעיתים, כאשר הציפיה של הלקוח בדבר דיווח על התוצאות, אינה תואמת את היכולת שלכם בפועל לספק את השירות במשאבים הנתונים.

דשבורד לקוחות

תכונות התאמה אישית מיוחדות

מעוניינים לקחת את עולם ההתאמה האישית של תהליך הדיווח ללקוח אודות הביצועים של הקמפיין רמה נוספת למעלה? שירות Rank Ranger מציע לכם שורה של יכולות מתקדמות, שתעזורנה לכם לנפץ את תקרת הזכוכית המקצועית של השירות שאתם מספקים.

תמיכה בקמפיינים שונים ברמת לקוח

מעקב בהתאמה אישית

אם הלקוח שלכם הוא תאגיד שברשותו מספר אתרי אינטרנט, ואתם מעוניינים לספק לו דוח מותאם אישית שיכיל נתונים אודות כלל הנכסים שברשותו - שירות Rank Ranger עם יכולות ההתאמה האישית יכול להיות תשתית מצוינת לשם כך.

תבניות מובנות

מעקב במכשירים ניידים

לא רוצים לעצב מהתחלה דוח עבור הלקוח? רוצים ליהנות מחכמת ההמונים כפי שיושמה לפניכם? שירות Rank Ranger מאפשר לכם ליהנות מתבניות מוכנות ומעוצבות מראש, כדי שלא תעבדו קשה, ותוכלו לפנות את הזמן שלכם למה שבאמת חשוב לקידום הלקוחות שלכם.

דומיין מותאם אישית

ביטויים עם מאפיינים לוקאליים

את הדשבורדים המותאמים ללקוח שלכם תוכלו להנגיש באמצעות סאב דומיין שלכם, מה שישווה להם מראה נקי יותר ומקצועי יותר.

אנחנו מזכירים כי אנחנו ממשיכים להציע לכם 25% הנחה למשך חודשיים בכל הצטרפות לשירות Rank Ranger באמצעות הקישור הבא.

אינטגרציות לשירותים משלימים

אם אתם מנויים לשירות Rank Ranger, תוכלו להשתמש בחיבוריות המוצעת לכם, למגוון רחב של שירותים משלימים, אשר יאפשרו לכם לעבות את המידע העומד לרשותכם, ולהפוך את הדוחות שלכם לעשירים יותר בתוכן. באמצעות שירותי צד שלישי, תוכלו לייצר תובנות משמעותיות יותר, ולשקף אותן, כמובן, לקהל הלקוחות שלכם.

גרפים מותאמים אישית ווידג'טים

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לייצר גרפים מותאמים אישית, תוך שימוש בווידג'טים לניהול מיטבי של המידע. באמצעות פרמטרים שונים תוכלו לקבוע את תכולת הדוחות באופן שיתאים היטב לצרכים של הלקוחות שלכם. זוהי קפיצת מדרגה של ממש בכל מה שקשור לניהול הקשר השוטף שלכם מול הלקוח.

פורטל מרכז לניהול קמפיינים מרובים

באמצעות מנגנון SSO חכם, תוכלו ליהנות מגישה הירה לקמפיינים מרובים תחת שם משתמש יחיד. בצורה כזאת, מאפשר לכם Rank Ranger התאמה מלאה להיררכיה הארגונית שמאפיינת את הסוכנות שלכם, והלימה לאופן שבו לקוחות מאושכלים למנהלי לקוחות אצלכם בחברה.

דוחות ברמת דומיין מותאם אישית

אם אתם מעוניינים לשלב את הדוחות והדשבורדים שכלי ה – SEO המצוין של Rank Ranger יודע להציע, כחלק בלתי נפרד מניהול שם הדומיין הממותג שלכם, תוכלו לעשות שימוש בפיצ'ר ההטמעה האיכותי של Rank Ranger, ולהפך בין לילה למקצועיים יותר, ונגישים יותר ללקוחות שלכם.

אם כבר הבנתם שבכל הקשור לניהול דוחות מותאמים אישית, Rank Ranger הוא כלי ה – SEO האולטימטיבי עבורכם, ודאי תשמחו לגלות, שהצטרפות בהקלקה כאן, תזכה אתכם ב 25% הנחה למשך חודשיים בכל הצטרפות לשירות. שווה, לא?

דו"ח לקוח

חברו את הלקוחות לתוצאות זמן אמת אולי הפיצ'ר החשוב ביותר שמספק לכם כלי ה – SEO רב העוצמה של Rank Ranger, הוא היכולת לחולל דוחות

קרא עוד »

טמפלייטים PDF

לתיאום פגישת זום לסקירת המערכת לחצו לקבלת 14 ימי ניסיון במתנה טמפלייטים לדוחות שיווק דיגיטלי וקידום SEO אם אתם מספקים שירות ללקוחות ומעוניינים לשלוח אליהם

קרא עוד »

דוחות PDF אוטומטיים

שפרו את יכולת האנליזה של ביצועי המותג שלכם אחד התהליכים החשובים ביותר בעולם השיווק הוא יצירת פורמט אחיד וקונסיסטנטי לדיווח, המיועד ללקוחות ולהנהלה הרלוונטית. הסיבה

קרא עוד »
מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>