לינקדאין – ניתוח נתונים

ביצועים מרכזיים של החשבון שלכם

לינקדאין היא רשת חברתית המבוססת על עולם התוכן המקצועי. פעמים רבות, הדרך של ארגונים לגייס לקוחות עסקיים עוברת דרך ניהול חכם של פרופיל הלינקדאין שלהם. ניהול חכם כזה כולל פרסום תוכן איכותי ופניה לקהלי יעד עסקיים ייעודיים, פרסום משרות מבוקשות ופעילות ברחבי הרשת.

כלי ה – SEO של Rank Ranger מאפשר לכם לחבר את פרופיל הלינקדאין של הלקוח, על מנת לקבל תמונה מתכללת טובה יותר על הביצועים האורגניים של העסק, ולהבין טוב יותר את ההשפעה של הדירוגים בדפי תוצאות החיפוש על הפעילות השוטפת של הפרופיל.

נתחו מדדי ביצוע מרכזיים המתייחסים לפרופיל הלינקדאין של הלקוחות

באמצעות חיבור פרופיל הלינקדאין של הלקוח שלכם, תוכלו לנתח ולהציג לו נתונים אודות הביצועים של פרופיל הלינקדאין שלו. בתוך כך, תוכלו לעקוב אחר הגדילה במספר העוקבים אחר הפרופיל, זו האורגנית או זו שנובעת מן הפעילות השוטפת, לעקוב אחר החשיפה של הפרופיל, לקבל מידע דמוגרפי, ונתונים אודות המעורבות של גולשים בפרופיל הלינקדאין של הלקוח.

אם אתם מעוניינים להשתמש ביכולות המתקדמות של Rank Ranger בכל הקשור לניתוח פרופיל הרשת החברתית של לינקדאין עבור לקוחות הסוכנות שלכם, ודאי יעניין אתכם לדעת שיש לכם אפשרות ליהנות מ 25% הנחה למשך חודשיים על הצטרפות דרך הקישור הזה.

מקדו את המאמצים שלכם בקהל יעד מפולח דמוגרפית

יש לכם עוקבים שצורכים את התוכן שלכם בפרופיל הלינקדאין שלכם באופן שוטף ומגלים מעורבות רבה? באמצעות שימוש ב – Rank Ranger תוכלו לפלח אותם דמוגרפית, ולהבין מהיכן הם מגיעים, לאיזה פלח שוק הם משתייכים, וכיצד תוכלו באמצעות טרגוט נכון של תוכן, להגביר את האפקטיביות של הקמפיינים שלכם.

נטרו את ביצועי הפוסטים של הפרופיל ומדדו חשיפה

שירות Rank Ranger כולל גרף ייעודי שיסייע לכם לנתח את ביצועי הפרופיל שלכם, להבין טוב יותר את החשיפה האורגנית שלו, ולקבל מידע אודות ביצועי הפוסטים השונים שאתם מפרסמים.

שתפו דוחות ונתונים אודות פרופיל העסק בלינקדאין

בדיוק כפי שמציע לכם Rank Ranger חילול דוחות בפורמט PDF ושליחתם במייל ללקוחות בעולמות תוכן נוספים, כך הוא מאפשר לכם לחולל דוחות מתקדמים כאלו ולשלב בהם מידע אודות הביצועים של פרופיל הלינקדאין של הלקוח. האינטגרציה המלאה מאפשרת לכם גם לחולל את הדוחות האלו ולשלוח אותם ללקוחות באופן אוטומטי, ללא התערבות שלכם, במועד קבוע וידוע מראש.

מבינים שהיכולות שמציעה לכם Rank Ranger בשילוב דאטה מתקדם מפרופיל הלינקדאין של הלקוחות שלכם, ומידע אודות הביצועים האורגני הן רלוונטיות לשירותים שמציעה הסוכנות שלכם? באמצעות הקישור הזה, תוכלו להצטרף לשירות וליהנות מ 25% הנחה למשך חודשיים.

מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>