מעקב אחר דירוגים

שירות המעקב אחר דירוגים האולטימטיבי עבורכם

הפונקציה העיקרית שבגללה תירצו לרכוש מנוי עבור שירות Rank Ranger היא, כמובן, שירות המעקב אחר דירוגים של דפי האתרים של הלקוחות שלכם, במנועי החיפוש השונים. הרעיון הוא פשוט: קבלת מידע אודות הנראות של דפי האתרים השונים עבור מילות חיפוש מוגדרות מראש. באמצעות Rank Ranger תוכלו לעקוב באופן שוטף אחר מיקומים של דפי האתרים של הלקוחות שלכם במנועי החיפוש השונים, ובמגוון רחב של חיתוכים: דירוגים במובייל, דירוגים המתקבלים במחשבים ניידים ונייחים, דירוגים על פי מיקומים גיאוגרפים שונים, דירוגים במנועי חיפוש שונים ועוד.

מה תוכלו לבצע באמצעות שירות המעקב אחר דירוגים של Rank Tracker?

השתמשו בכלי של Rank Ranger כדי לעקוב אחרי כל הביטויים שלכם, דרך כל סוגי השיווק ובכל מקום. מעקב דירוגים מתקדם לפי מיקום ומנועי חיפוש.

שירות ה – SEO של Rank Tracker יאפשר לכם לבצע מעקב הדוק אחר הביצועים שלכם במנועי החיפוש, אולם במקביל, גם אחר הביצועים של המתחרים שלכם. בפרט, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות:

  • לעקוב אחר הביצועים הן במכשירים נייחים והן במכשירי מובייל
  • לעקוב אחר הדירוגים, כאמור, הן בגוגל, הן בבינג, הן בבאידו – מנועי חיפוש אשר עושים בהם שימוש נרחב ברחבי העולם.
  • להעריך את הנראות ויזאביליות שלכם באתרים הפונים לשוק הבינלאומי
  • לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלכם ברמת עיר או ברמת מיקוד – ביצוע SEO לוקאלי
  • להעריך את ההתמודדות שלכם עם סביבת התחרות, ולעקוב אחר ביצועי המתחרים שלכם

גלו את ההשפעה האמיתית שיש למותג שלכם במנועי החיפוש

חשוב מאוד להבין: העובדה שאתם מדורגים במנוע החיפוש לא אומרת שאתם נמצאים מעל לקו הגלילה. כלומר, העובדה שאתם מדורגים בעמוד הראשון של דפי תוצאות החיפוש לא מבטיחה שגולשים אכן יחפשו לתוצאת החיפוש המפנה אליכם.

שירות Rank Ranger יאפשר לכם להבין בצורה מעמיקה יותר את הנראות האמיתית שלכם במנועי החיפוש. בפרט, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות:

  • לגלות מתי אתם נמצאים מעל לפס הגלילה במסכים שונים וברזולוציות מסך שונות
  • להבין אילו סוגי תוצאות חיפוש עשירות מופיעות לצד ההפניה לאתר שלכם
  • לבודד את ההצלחות שלכם בעולם התוצאות העשירות במנוע החיפוש
  • להבין מתי אתם מדורגים ראשונים באמצעות תוצאה עשירה
  • למפות הזדמנויות שונות להופיע בדפי תוצאות החיפוש באמצעות תוצאות עשירות

רגע לפני שנצלול פנימה אל התכונות המתקדמות שמציע Rank Ranger עבור מנהלי קמפיינים בתחום ה – SEO, חשוב מאוד שתדעו שבהצטרפות לשירות תוכלו לקבל 25% הנחה למשך חודשיים. כל שעליכם יהיה לעשות לשם כך, הוא ללחוץ על הקישור הזה.

קבלו גישה לשירותי דוחות ודיווח מתקדמים של Rank Ranger

ניתוח מעמיק של דירוגי הביטויים שלכם לא שווה בהכרחה להשקעה עצומה של זמן!

מעוניינים להבין לעומק כיצד הביצועים של האתרים עליהם אתם מופקדים משתלבים באסטרטגיה שהגדרתם? זה לא אומר שאתם חייבים לבזבז זמן יקר בניתוח של נתונים. Rank Ranger יאפשר לכם לקבל שירותי חילול דוחות מתקדמים, שיעזרו לכם להישאר ממוקדים ולקבל בדיוק את התובנות המדויקות להמשך הפעילות שלכם. הנה כמה מן התכונות שיאפשר לכם Rank Ranger בהקשר הזה:

  • תוכלו למפות מילות מפתח עבורן אתם מדורגים אך קיים סיכון ממשי לאובדן של הדירוגים האלו
  • תוכלו למפות מגמות שיפור או הרעה בביצועי הדירוגים אחריהם אתם עוקבים
  • תוכלו לזהות ולמפות הזדמנויות לשיפור בדירוגים
  • למפות את תופעת הקניבליזציה של מילות מפתח, אשר מעידה על בעיה באופטימיזציה שביצעתם לעמודי האתר השונים
  • תוכלו להבין האם ישנה קורלציה בין השיפור בדירוגים ובין השיפור בכמות ההקלות של גולשים על תוצאות החיפוש המובילות לאתרים שלכם

עקבו אחר הביצועים של הקמפיין שלכם באמצעות גרפים מותאמים אישית

באמצעות Rank Ranger תוכלו לבצע התאמה אישית של הדוחות, כולל מוטיבים שונים של גרפים וטבלאות, לצרכים העסקיים שלכם ושל הלקוחות שלכם. ביצוע התאמה אישית יאפשר לכם, בין היתר, לבצע את הפעולות הבאות:

  • להשוות בין הביצועים של דירוגי האתר בשתי תקופות נתונות שונות
  • להשוות בין הביצועים של המאמצים האורגניים שאתם משקיעים, לאלו שאתם משקיעים ביצירת טראפיק באמצעות קידום ממומן
  • לנתח את הקורלציה בין דירוגים וכמות הטראפיק האורגני המגיעה לאתר באמצעות גרפים פשוטים להבנה

עקבו אחר סוגים שונים של תוצאות חיפוש

עקבו אחרי הדירוגים והביצועים שלכם בכל האינטרנו ובכל מנועי החיפוש!

דירוגים של עמודי התוכן שלכם במנועי החיפוש השונים לא באי לידי ביטוי רק באמצעות הלינקים הכחולים המוכרים לכל גולש. ככל שעוברות השנים, יותר ויותר תצורות של תוצאות חיפוש מוצגות לגולשים, אם באמצעות הפניה לסרטונים, קרוסלות של מוצרים, טבלאות, גרפים ועוד.

שירות Rank Ranger יאפשר לכם לעקוב אחר הדירוגים שלכם בעולמות תוכן שונים, כמו: יוטיוב, תוצאות המובילות לסרטונים, תוצאות מגוגל פליי, דירוגי אפליקציות המוצעות לגולשים ועוד.

מבינים עד כמה Rank Ranger הוא כלי עוצמתי שישנה את הדרך שבה אתם עובדים ומנהלים פרויקטים בעולם ה – SEO? בלחיצה על הקישור הבא תוכלו להצטרף לשירות ולקבל 25% הנחה למשך חודשיים.

מפו את מילות המפתח הנכונות למעקב

כדי שתוכלו לעקוב באופן שוטף אחר הביצועים של האתרים שלכם עבור רשימת מילות מפתח, אתם צריכים ראשית להבין מהן מילות המפתח שאחריהן תירצו לעקוב. Rank Ranger מספקת לכם שפע של נתונים שונים שיעזרו לכם לסנן את מילות המפתח בהתאם לצרכים שלכם, ובאופן ספציפי, מציעה לכם ארבעה שירותים שונים:

שירות Keyword Explorer

זהו שירות מחקר מילות מפתח איכותי, שיעזור לכם למפות את מילות המפתח הרלוונטיות לכם, תוך התחשבות בפרמטרים שונים כמו רלוונטיות, מיפוי שאלות, נושאים קשורים ועוד.

שירות Keyword Finder

שירות זה יאפשר לכם למצוא מילות מפתח חדשות, אחריהן תירצו לעקוב, בהתאם לנתונים כמו השקעת סביבת התחרות בקידום ממומן, נפח החיפושים של מילות המפתח האלו, הפורמט של תוצאות החיפוש ועוד. באמצעות טבלה שבה מנוהלות מילות המפתח הללו, תוכלו לסנן ולמקד את המאמצים שלכם בהתאם.

שירות Site Explorer

שירות Rank Ranger יאפשר לכם גם לבצע את המחקר שלכם בצורה הפוכה. כלומר, במקום למפות מילות מפתח ולהבין עד כמה הן רלוונטיות, לנסות ולאתר עמודי תוכן איכותיים בסביבת התחרות בה אתם פועלים, ולהבין על אילו ביטויים הם מדורגים, וכיצד נראים הביצועים שלהם בדפי תוצאות החיפוש. באמצעות Rank Ranger תוכלו למפו את מילות המפתח שבהן העמוד הנתון מדורג היטב, לזהות את המודעות הממומנות ומילות המפתח המובילות אליהן ולסנן את התוצאות השונות המתקבלות בהתאם לצורך שלכם.

מיפוי פערים

באמצעות Rank Ranger תוכלו למפות את פערי התוכן בין האתרים עליהם אתם מופקדים ובין אתרי המתחרים. כך תוכלו להבין היכן צריכים להיות מושקעים המאמצים הבאים שלכם כחלק מאסטרטגיית התוכן שלכם. בהקשר הזה, תוכלו לייצר תוכנית מעשית שתאפשר לכם כתיבת תוכן שמביא לקוחות.

מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>