מידע ותוכן ברשתות החברתיות

סיגנלים חברתיים הם כבר מזמן לא מילה גסה בכל הקשור לפרויקטי SEO. הדרך שבה מנועי החיפוש בוחנים את המותג עוברת, ככל הנראה, גם דרך הנראות של המותג הזה מחוץ למנועי החיפוש, ובפרט ברשתות החברתיות. זאת הסיבה, ש-Rank Ranger – כלי ה – SEO שמחבר עבורכם דאטה מעולמות תוכן שונים, שם דגש ייעודי על דוחות, אשר מותאמים לעולם הסושיאל. אז מה מיוחד כל כך ב – Rank Ranger ומדוע הוא נחשב לכלי ניתוח מתקדם של ביצועי המותג שלכם בעולם הסושיאל?

קורלציה בין ביצועים ברשתות החברתיות וביצועים בעולם החיפוש

אחד מן הנתונים המעניינים ביותר שתוכלו לבדוק כדי להבין טוב יותר את הביצועים של הלקוחות שלכם בעולם המקוון, מתייחס לקשר שבין הפעילות של המותג בעולמות הסושיאל, והביצועים שלו במנוע החיפוש. קשר כזה, יכול להעיד על מידת ההפיכה של העסק הרלוונטי למותג של ממש, עם קהל עוקבים, גולשים אשר מגלים מעורבות בתכנים, וויראליות של התכנים המקצועיים השונים.

מעורבות גולשים ברשתות החברתיות אל מול נתונים אודות דירוגים

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לקבל תמונה מתכללת אודות סיגנליים חברתיים שהמותג שלכם מייצר ברשת. תוכלו לבחור בפורמט הדוח הרצוי ולקבל מידע ממגוון רחב של רשתות חברתיות בהן המותג שלכם פועל. אלו הן הרשתות שכלי ה – SEO המתקדם של Rank Ranger יודע להתחבר אליהן על מנת לייצר לכם תמונה איכותית ומתכללת של ביצועי המותג: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest, StumbleUpon ,Reddit, Delicious.

רגע לפני שנצלול פנימה כדי להכיר את היכולות של Rank Ranger בהקשר הזה, חשוב יהיה שתדעו כי לזמן מוגבל, הצטרפות דרך הקישור הזה, תאפשר לכם לקבל הנחה של 25% למשך חודשיים, על כל רכישת מנוי לשירות Rank Ranger.

ביצועים של דפי נחיתה

באמצעות Rank Ranger תוכלו לתחקר את הביצועים החברתיים של המותג לא רק ברמת הדומיין כולו, אלא גם ברמת דף נחיתה ספציפי. באופן כזה, תוכלו לבודד את המשתנים, אשר אליהם יצטרכו להתייחס המשאבים שתשקיעו במסגרת הקמפיינים השונים.

שיתופים בפייסבוק

שירות Rank Ranger יאפשר לכם לעקוב אחר מטריקות שונות המתייחסות לרשת החברתית של פייסבוק, וזאת על מנת להבין טוב יותר את ביצועי המותג שלכם ברשת החברתית הגדולה בעולם. במסגרת זאת, תוכלו מידע אודות:

  • הכמות הכוללת של לייקים, שיתופים ותגובות
  • כמות הלייקים
  • כמות השיתופים
  • כמות התגובות
  • כמות ההקלקות של גולשים המתייחסות לצפיה בתמונות, הפעלת סרטונים, המשך קריאה של פוסטים, הרחבת פרופיל התגובות, הקלקה לצורך קבלת מידע נוסף על המגיב, דיווחים אודות ספאם ועוד.

מעקב אחר קישורים

באמצעות מנהל הקישורים, הכלי האולטימטיבי שמציע לכם Rank Ranger על מנת לעקוב באופן אפקטיבי אחר פרופיל הקישורים שבניתם לאתר, תוכלו לקבל גם מידע אודות סיגנליים חברתיים שונים המתייחסים לקישורים אלו. כך תוכלו לעקוב אחר עמודים ייעודים, הן של המותג אחריו אתם עוקבים והן של המתחרים העיקריים בסביבת התחרות – וזאת על מנת ללמוד על מידת הנוכחות שלהם ברשת החברתית.

מבינים כעת עד כמה Rank Ranger הוא כלי איכותי שיכול לספק לכם מידע ותובנות ארוזים בגרפים מרהיבים ממקורות מידע שונים ואיכותיים? חשוב לנו שתדעו כי באמצעות הצטרפות עם הלינק הבא, תוכלו לקבל 25% הנחה למשך חודשיים על רכישה של מנוי לשירות. שווה, לא?

מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>