יוטיוב – ניתוח נתונים

שפרו את יכולת האנליזה של ביצועי המותג שלכם

כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום ה – SEO, מבין שקידום אתרים אורגני אינו מתבסס רק על מילות מפתח, קישורים ואופטימיזציה. קידום אורגני הוא תורה שלמה אשר מתייחסת גם לעולמות משיקים, כמו הפעילות של המותג ברשתות חברתיות.

אחת מן הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, מציעה שירותים שונים בתחום הוידאו, והיא, כמובן יוטיוב. Rank Ranger מאפשרת לכם להתחבר לערוצי היוטיוב של מותג הלקוח שלכם, ולהפיק תובנות חשובות על הביצועים שלו.

ניתוח ביצועי ערוץ היוטיוב

תוכלו לחבר את Rank Ranger לערוצי היוטיוב שהלקוחות שלכם מנהלים, על מנת לקבל מידע אודות כמות הצפיות בסרטונים השונים, זמן הצפייה הממוצע של גולשים בכל סרטון, ופרמטרים שונים המתייחסים לרמת המעורבות של גולשים אשר צופים בתוכן, כמו לייקים, דיסלייקים, שיתופים, תגובות, הוספה למועדפים ועוד.

ביצוע ניתוח השוואתי בין סרטונים

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לצפות בנתונים אודות עשרת הסרטונים המובילים בערוץ שלכם, מסודרים בתוך טבלה. הנתונים האלו יאפשרו לכם לעקוב אחר מספר הצפיות, הלייקים, הדיסלייקים, השיתופים וההוספה למועדפים של סרטונים אלו.

רוצים לשפר באופן משמעותי את היכולת שלכם לעקוב אחר ביצועי המותג של הלקוחות שלכם ביוטיוב? Rank Ranger הוא הכלי האולטימטיבי עבורכם. באמצעות הצטרפות דרך הקישור הזה, תוכלו לקבל 25% הנחה למשך חודשיים שלמים, ולשנות את הדרך שבה החברה שלכם עושה SEO.

מעקב אחר נתונים דמוגרפיים של קהל היעד

באמצעות Rank Ranger תוכלו להבין טוב יותר כיצד נראה קהל היעד של הלקוחות שלכם, אשר מגיב היטב לתכנים מבוססי הוידאו. באמצעות Rank Ranger תוכלו לנתח נתונים כמו גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי של הגולשים הצופים בסרטונים, ונתונים נוספים, שיסייעו לכם למקד את המאמצים השיווקיים שלכם בקהל יעד מפולח היטב.

תקשרו הישגים בולטים של ביצועי הסושיאל וההשפעה שלהם על ביצועי העסק של הלקוחות

שירות Rank Ranger יוכל לסייע לכם ביצירת גרפים משולבים, שיאפשרו לכם לנתח את ההשפעה של ביצועי הסושיאל של המותג, על התוצאות במנועי החיפוש השונים. Rank Ranger יאפשר לכם לחולל דוחות ממותגים עבור קהל הלקוחות שלכם, ולשקף להם כיצד הפעילות שלהם בערוצי היוטיוב השונים מסייעת להם לייצר הישגים בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

מבינים עד כמה Rank Ranger הוא כלי עוצמתי שיוכל לעזור לכם במקסום ההישגים שלכם ביוטיוב בפרט ובסושיאל בכלל, ולייצר מהם תוצאות אורגניות משביעות רצו? בלחיצה על הקישור הזה תוכלו לקבל 25% הנחה למשך חודשיים על רכישת מנוי לשירות. אל תפספסו את ההזדמנות שלכם ליהנות מכלי מקצועי, שצבר לא מעט קילומטרא'ז בשוק, במחיר מציאה.

מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>