דוח שיווק ללקוחות

אחד מן האתגרים המשמעותיים ביותר בכל הקשור לניהול פרויקטי SEO מול לקוחות בכלל, ומול לקוחות גדולים בפרט, הוא היכולת לשקף בצורה אחידה, קלה להבנה, פשוטה ומחזורית, את ביצועי הקמפיין ללקוח, בצורה שתאפשר מעקב אפקטיבי אחר ההתקדמות בשוטף.

כלי ה – SEO של Rank Ranger מספק לכם יכולות דיווח ושיווק מתקדמות, שתאפשרנה לכם למקסם את הזמן שלכם ולהראות מקצוענים דרך עיני הלקוח. איך כל זה קורה? המשיכו לקרוא.

אנחנו מזכירים לכם שוב, כי הצטרפות לשירות של Rank Ranger דרך הקישור הבא, תאפשר לכם לקבל 25% הנחה למשך חודשיים.

הדשבורד שיגרום לכם להיראות טוב בזמן שאתם חוסכים בזמן וכסף

שירות Rank Ranger מסייע לסוכנויות קידום אתרים לבצע מהפכה בכל הקשור לתהליכי הדיווח שלהם ללקוחות, על ביצועי הקמפיינים בכל חודש מחדש. הרבה חברות טורחות במשך שעות בכל חודש על מנת לאסוף נתונים, לבצע צילומי מסך, ולערוך דוחות טקסט, על מנת לשקף ללקוחות את ההישגים של הקמפיין עד כה. מאחר שהתהליך הזה בחברות רבות הוא ידני – הוא גם גוזל לא מעט זמן ומשאבים, וכמובן, חשוף לטעויות אנוש.

השימוש בשירות של Rank Ranger מאפשר לכם לחסוך זמן יקר, ולקשר את הדוחות עם מקורות נתונים חיצוניים בקלות ובפשטות, כמו גוגל אנליטיקס, הקונסול של גוגל וכן רשתות חברתיות שונות.

כאשר כל זה מתרחש מאחורי הקלעים, אתם כסוכנות קידום אתרים יכולים להפנות את עיקר המשאבים שלכם, לעבודת הקידום עצמה, ולא להתעסקות מתישה עם איסוף נתונים לקראת בניית הדוח החודשי ללקוחות.

ההשלכות העסקיות של שיטת הפעולה הזאת הן משמעותיות ביותר: תוכלו לחולל דוחות מתוחכמים, ולשכלל את הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם, במאמץ קטן מאוד.

 

התחילו עכשיו

חיבוריות לשירותי צד שלישי

כלי ה – SEO של Rank Ranger מתממש עם מגוון רחב של שירותי צד שלישי, על מנת לעבות את המידע המוצג ללקוח באמצעות דוח השיווק. ברשימה הבאה תוכלו למצוא את הכלים השונים שאיתם מתאפשרת החיבוריות ל Rank Ranger לצורך הצגת דוחות שלמים ואינפורמטיביים ללקוח בקצה:

דוחות ממותגים בהתאמה אישית

תוכלו לעשות שימוש ביכולות ה – White Labeling שמציע שירות Rank Ranger על מנת ליצור דוחות ממותגים ומותאמים אישית לקהל הלקוחות שלכם.

באמצעות Rank Ranger תוכלו לעשות כל אחד משלושת המרכיבים הבאים:

  • לקבל גישה לקבצי העיצוב של הדוחות על מנת לייצר דוחות מותאמים בצבעי המותג והערכים שלו.
  • להציג את הלוגו של הלקוח על מנת לעורר הזדהות של הלקוח בקצה עם הדוח.
  • לקוחות פרימיום יוכלו גם לשלב את הדוחות כתת דומיין של הלקוח, על מנת לשוות להם מראה טבעי יותר וגישה נוחה יותר.

יצירת דשבורדים - יצירתיות הפכה להיות דבר קל למדי

כאשר כלי מקצועי כמו Rank Ranger מספק לכם יכולות מתקדמות בתחום חילול הדוחות, והאפשרות לחולל דוחות גמישים שמתאימים בדיוק לדרך שבה אתם חושבים שצריך להנגיש אותם ללקוחות היא קלה למדי – אין פלא שדווקא נותני שירות יצירתיים במיוחד מוצאים בכלי הזה יתרון אסטרטגי אמיתי. הנה חלק מן היכולות שיאפשר לכם בהקשר הזה Rank Ranger:

יכולות גמישות של חילול דוחות מתקדמים שישפרו את היצירתיות שלכם

אל תתנו ליצירתיות שלכם לנוח: שירות Rank Ranger מאפשר לכם לעשות שימוש ביכולות מתקדמות, יכולת לתזמן הודעות, להטמיע תכנים מותאמים אישית, ולהתאים את הקו העיצובי לסיפור של המותג עצמו.

הוסיפו דוחות וגרפים לדשבורד בקלות ובפשטות באמצעות בונה הדשבורד המובנה בכלי.

השתמשו בממשק עבודה קל ופשוט בשיטת גרור ושחרר.

דוחות הנתונים עצמם כבר קיימים ב Rank Ranger - כל שנשאר לכם זה רק לבחור את הדוחות המתאימים ביותר לאופי ההתקשרות שלכם מול הלקוח בקצה.

טמפלייטים של דשבורדים שיאפשרו לכם לחסוך זמן יקר

תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של טמפלטים מוכנים מראש עבור דשבורדים ללקוחות. השתמשו בניסיון שצברו לא מעט מקדמים אחרים, וחסכו זמן יקר בעיצוב הדשבורדים שלכם.

תוכלו לעצב את הטמפלייט המועדף עליכם בעצמכם, באמצעות שימוש בפלטות צבעים מוכנות, ובקבצי עיצוב מוכנים, שיאפשרו לכם להטמיע את הקו העיצובי בפשטות ובנוחות.

תוכלו בקלות רבה לשייך דשבורדים חדשים לטמפלטים מוכנים, ולגרום לכך שיעוצבו ויהפכו את הנראות שלהם למקצועית בלחיצת כפתור.

תכונות שתאפשרנה לכם להרחיב את יכולות הדיווח שלכם

  • תוכלו לחבר מספר דוחות יחד כקבוצת דפי Web על מנת להפוך את הניווט בינהם לקל, פשוט ונוח.
  • תוכלו להטמיע בדוחות ללקוחות גליונות נתונים, מצגות, וידאו, ציורים וטפסים על מנת להפוך אותם לעשירים יותר בתוכן רלוונטי.
  • תוכלו לתזמן מראש הצגה של טקסטים בהתאם לתקופות זמן על גבי הדוח על מנת להמחיש ללקוח בקצה את מועד נכונות הנתונים, וכל זאת בצורה אוטומטית ושקופה.
  • תוכלו להתאים את הגודל של האובייקטים השונים על המסך על מנת לייצר דוחות שניתן להציג ברזולוציות מסך שונות, ובגדלים שונים של חלון.
  • העורך של WYSIWYG יאפשר לכם לבצע התאמות שונות בתצוגה על מנת להתאים אותה היטב ללקוחות.

יכולות נוספות של השירות

שירותי הדיווח ללקוחות שמציע לכם Rank Ranger מאפשרים לכם לקבוע את התדירות שבה דוחות נשלחים ללקוחות, וכן את האפשרות ליצור שיתוף ציבורי מוגן, על מנת לאפשר גישה לדוחות עבור כל בעל תפקיד שזקוק לכך.

בחרו מבין מגוון רחב של גרפים, ווידג'טים, ודוחות

שירות Rank Ranger מציע לכם דרך פשוטה ונוחה להוסיף קומפוננטות שונות לדוח, מעולמות התוכן הבאים:

דוחות דירוגים

מדובר במגוון רחב של נתונים כמו דירוגים יומיים, שבועיים וחודשיים, נתונים אודות דפי הנחיתה, תוצאות עשירות, נתונים אודות הדומיין ואודות קישורים נכנסים, נפחי חיפושים, מטריקות אודות מודעות ממומנות, חיווים אודות שינויים באלגוריתם הדירוג של גוגל ועוד. כמו כן, תוכלו לקבל מידע אודות תוצאות נוספות המופיעות בדפי תוצאות החיפוש, על מנת לעקוב מקרוב אחר המגמות המאפיינות אותם.

 

תוכלו לקבל מידע אודות הדירוגים של עמודי האתר שנמצא במעקב עבור מילות מפתח במגוון של מנועי חיפוש, כולל התייחסות לדירוג הממוצע, דירוג הבסיס, הדירוג הטוב ביותר ועוד.

 

שירות Rank Ranger משמש עבורכם בסוג של ארכיון, ויאפשר לכם להקפיא תמונת מצב בהתאם לתדירות שבה תבחרו.

 

באמצעות שירות Rank Ranger תוכלו למצוא מידע אודות התפלגות ביטוי החיפוש עבור דף נחיתה נתון מסוים, הקישורים הנכנסים לדף הנחיתה הזה, תנועה ישירה ותנועה המגיעה אליו מן הרשתות החברתיות השונות.

 

שירות Rank Ranger מאפשר לכם להבין מהו פוטנציאל התנועה שאתם יכולים לקוות לו באמצעות בחירת מילות המפתח הנכונות לקידום, וזאת באמצעות היקפים החיפושים המשוערים וההקלקות המשוערות, המאפיינים את מילות החיפוש האלו.

 

תוכלו לצפות בנתונים אודות הדירוג הממוצע עבור מילת מפתח מסוימת, כמו גם הדירוג הטוב ביותר שלה והדירוג הגרוע ביותר שלה.

 

שירות Rank Ranger מאפשר לכם גם גישה לנתונים סיכומיים שונים אודות הביצועים במנועי החיפוש של המותג אחריו אתם עוקבים.

 

דוחות המתייחסים לתעבורת גולשים לאתר

באמצעות Rank Ranger תוכלו לקבל נתונים מתכללים שישקפו לכם את תמונת המצב אודות תעבורת הגולשים המגיעה לאתר.

 

מקורות תנועה הם, למעשה, האתרים השונים או הנכסים ברת מהם מגיעים הגולשים לאתר. שירות Rank Ranger מספק לכם את היכולת לנתח את מקורות התנועה המפנים לאתר.

 

תוכלו לבצע חיתוך מצב חודשי – אותו תוכלו, כמובן, להשוות גם לחודשים הקודמים, וכל זאת בחלוקה לפי המדדים שמעניינים אתכם, למשל חלוקה לסשנים, גולים, משתמשים חדשים, סגמנט, סוג חיפוש ועוד.

 

תוכלו לבצע ניתוח גיאוגרפי של תנועת הגולשים המגיעה לאתר, ולהבין מאילו מקומות בעולם הם עושים דרכם לאתר.

 

שירות Rank Ranger מאפשר לכם, במידה שהמידע קיים ומתאפשר להציג אותו, לנתח את תנועת הגולשים המגיעה לאתר גם בחיתוך לפי קבוצות גיל והמגדר של קהל היעד.

 

ניתוח התנהגות הגולשים באתר, שיעור הנטישה, כמות הצפיות בדפים לביקור, ההכנסות מלקוח וביצועי המודעות – כל אלו מתאפשרים, כמובן, גם באמצעות השירות הנהדר של Rank Ranger.

 

באמצעות גרף צבעוני, מזמין וברור – תוכלו לשלב מידע אודות תנועת הגולשים כאשר מקור המידע יהיה שירות גוגל אנליטיקס.

 

שירות Rank Ranger מספק לכם מידע נוסף, כמו המרות, מאפייני ערוצי התנועה, מעקב אחר אירועים, העמודים שמייצרים את כמות התנועה הגדולה ביותר, ודפי היציאה. כמו כן, תוכלו לייצר גרפים משלכם עם נתונים ממקורות שונים הכוללים תובנות ומצויים כבר בשירות Rank Ranger.

 

דוחות המתייחסים למודעות ממומנות

שירות Rank Ranger יאפשר לכם לנתח ביצועים של קמפיין ממומן ספציפי, ולהשוות אותו לקמפיינים אחרים, בתקופות זמן שונות. כמו כן, תוכלו להעריך את אפקטיביות הקמפיין באמצעות ניתוח מטריקות שונות המתייחסות למודעות עצמן.

 

תוכלו לנתח את מילות המפתח עם הביצועים הטובים ביותר בקמפיינים הממומנים שלכם, ולנתח היטב גם את סביבת התחרות בהתאם.

 

תוכלו לנתח מדדים שונים המתייחסים לעולם הקידום הממומן כמו כמות ההקלקות, שיעורי ההקלקה, המרות, חשיפות, עלות לקליק ועוד. נתונים אלו קובעים, למעשה, בסופו של יום, את רמת האפקטיביות של הקמפיין, והם נחשבים לנתוונים הבסיסיים שמבקש לעצמו כל משווק כדי להבין את ביצועי הקמפיין.

 

דוחות המתייחסים לסרץ' קונסול

באמצעות Rank Ranger תוכלו להציג גם נתונים הנשאבים מן הקונסול של גוגל, ומתייחסים לארבעה עולמות תוכן: הקלקות, חשיפות, שיעור ההקלקה, ודירוג ממוצע של עמוד הנחיתה עבור מילת מפתח מסוימת. באמצעות ארבעת המדדים האלו, תוכלו לנתח את עולם התוכן של הלקוח במגוון רחב של דרכים, למיין, לפלטר ולסנן את הנתונים, כך שיאפשרו לכם לעקוב רק אחר היעדים שמעניינים אתכם.

 

גם כאן מאפשרים הנתונים הנלקחים מן הקונסול של גוגל, לנתח ברמת אפקטיביות גבוהה, נתונים המתייחסים לדפי הנחיתה אליהם מגיעים הגולשים, להבין אילו ביטוי חיפוש שולחים גולשים אל הדפים האלו, מהם שיעורי ההקלקה, ומהו המיקום הממוצע של הביטויים השונים עבור דפים אלו.

 

דוחות המתייחסים לגרפים ווידג'טים

באמצעות דרף התובנות תוכלו להרכיב נתונים בצורה ויזואלית כרצונכם, ולשלב בהם מידע אודות הקלקות, שיעורי הקלקה, חשיפות, עלות לקליק ועוד.

 

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לחולל גרפים המציגים מטריקה בודדת, וזאת במקרים בהם מדד מסוים הוא חשוב מאוד עבורכם, ואתם מעוניינים לייצר פשטות וישירות בדרך לצרוך נתונים אודותיו.

 

שדרגו את היכולות שלכם לרמה גבוהה יותר כבר היום

הגיע הזמן שתתקדמו לרמה של המקצוענים בתחום השיווק באינטרנט. שירות Rank Ranger מעניק לכם יכולות מתקדמות ומותאמות לצרכים האישיים שלכם, כך שתוכלו להגביר את האפקטיביות של ההתנהלות שלכם מול הלקוחות, להימנע מטעויות אנוש, ולספק את הסחורה ללקוחות שלכם, בדיוק בזמן שהם זקוקים לה, וזאת ללא מאמץ מיוחד, שעות או משאבים מיותרים, שבדרך כלל היו מוקדשים לאיסוף הנתונים ולניתוח שלהם.

אם גם אתם התרשמתם ש Rank Ranger יכול לייצר עבורכם ערך מוסף אמיתי, חשוב שתדעו שכעת מתאפשרת הצטרפות לשירות בתנאים מיוחדים. בקישור הבא תוכלו למצוא הנחה של 25% למשך חודשיים בכל הצטרפות לשירות.

האם יש לכם עוד התלבטות?

 

התחילו עכשיו

מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>