פייסבוק – ניתוח נתונים

ניתוח נתוני סושיאל

שירות Rank Ranger הוא שירות רב עוצמה שיסייע לכם לקבל ניתוחים מדויקים אודות הביצועים של המותג שלכם בסושיאל, וההשפעה של הביצועים האלו על עולם ההמרות, גיוס הלקוחות והמכירות. אם אתם גוף עסקי שמעוניין לשפר את הביצועים שלו ולהגדיל את המכירות באופן שוטף והפעילות שלכם בסושיאל תופסת חלק נכבד מן התקשורת מול קהל הלקוחות, שירות Rank Ranger יתאים לכם כמו כפפה ליד.

בהמשך העמוד הזה תוכלו למצוא כמה מן היתרונות שיספק לכם השירות בעולם הסושיאל. בינתיים, אם אתם משוכנעים שאתם רוצים לתת לכלי הזה הזדמנות ראויה, תוכלו לקבל למשך חודשיים הנחה של 25% ברכישת מנוי למערכת או גרסת דמו להתנסות.

ניתוח מדדי ביצוע בעולם המדיה החברתית

שירות Rank Ranger מאפשר לכם לבצע אינטגרציה עם כלי ניהול הדפים של פייסבוק, על מנת לשפר את התמונה הכוללת המתקבלת אודות ביצועי המותג בסושיאל. החיבור הזה יאפשר לכם לעקוב אחר מגמות כמו ביצוע לייקים חדשים לעמוד, נטישה של משתמשים, רמת המעורבות של משתמשים, כמות השיתופים, התגובות ועוד.

מעקב אחר הביצועים של פוסט ספציפי

שירות Rank Ranger יאפשר לכם לא רק לעקוב אחר המותג כולו, אלא גם אחר הביצועים של פוסט ספציפי. באמצעות גרפים מגוונים תוכלו לגלות אילו מן הפוסטים שלכם מייצרים יותר השפעה על הסביבה, אילו מעודדים גולשים להגיב או לשתף, ואילו מייצרים ביצועים פחות מוצלחים.

פילוח דמוגרפי של קהל היעד

באמצעות חיבור פרופיל הסושיאל של המותג יאפשר לכם Rank Ranger גם ניתוח דמוגרפי של קהל היעד שלכם. באופן ספציפי יותר, שירות Rank Ranger יאפשר לכם לגבש אסטרטגיה שיווקית בהסתמך על נתונים כמו פילוח קהל היעד לפי גיל, מגדר ועוד.

גיבוש תמונה ניהולית לניתוח השפעת הסושיאל על ביצועי העסק

שירות Rank Ranger יסייע לכם לייצר תמונה ניהולית לניתוח ההשפעה של הסושיאל על מדדי הביצוע שלכם. בפרט, תוכלו לעקוב אחר כיצד משפיעים הפרסומים שלכם בערוצי הסושיאל השונים על המרות, גיוס לקוחות חדשים, מכירות ועוד.

מעוניינים לקבל 25% הנחה למשך חודשיים ברכישה של מנוי על שירות ה – SEO הטוב והמשתלם ביותר שקיים היום בשוק? תוכלו להשתמש לצורך קבלת ההנחה בלינק הזה.

מלאו פרטים וקבלו סקירה מלאה על המערכת

נשמח להראות לכם את היכולות המדהימות של Rank Ranger. דוחות, פיתוח, גרפים ועוד. שלחו טופס עכשיו >>>